понеделник, 30 май 2016 г.

В салона за красота


Бих искал да се подстрижа.= Ich möchte mir die Haare schneiden lassen.
Режете малко по-късо, моля. = Schneiden Sie einbisschen kürzer, bitte.
Само подравнете, моля.= Scheren Sie bitte nur ein wenig.
Не много късо. = Nicht zu kurz.
Бих искал да се избръсна.= Ich möchte mich rasieren lassen
Подстрижете ме и ме обръснете, моля= Schneiden Sie und rasieren Sie mich, bitte.
Бих искал да ми измиете главата. = Ich möchte den Kopf waschen lassen.
Бих искала да си боядисам косата. = Ich möchte meine Haare färben lassen
Направете ми път наляво /надясно. = Ziehen Sie bitte einen Scheitel links (rechts).
Срешете ме назад, моля. = Kämmen Sie bitte zurück.
Бих искала да си направя маникюр.= Ich möchte mir Maniküre machen lassen.
Тук може ли някъде да се отпочине?= Wo kann man sich hier erholen?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Konjunktiv II - полезни съвети

В тази статия няма да има обяснение какво е konjunktiv ii , защото вече съм писала за това и преди. Можете да намерите този материал на ст...