понеделник, 18 юли 2016 г.

Диалог в хотела II

Диалог в хотела II

Angestellte: Guten Tag! Kann ich Ihnen helfen? – Добър ден! Мога ли да ви помогна??
 Gast:  Guten Tag. Ich habe ein Zimmer in Ihrem Hotel gebucht. – Добър ден. Имам запазена стая в хотела ви.
Angestellte: Gut! Dann könnten Sie mir bitte Ihren Namen sagen? – Добре. Можете ли да ми кажете вашето име?
Gast:  Kristian Schwarz. - Кристиан Шварц.
Angestellte: - Ja, stimmt. Füllen Sie bitte ein Anmeldeformular aus. – Да, вярно. Моля, попълнете регистрационната карта.
 Gast: -Hier, bitte. Ich habe es schon ausgefüllt. – Ето моля. Вече я попълних.
Angestellte: Ja, klar. Hier ist Ihr Schlüssel. Folgen Sie mir bitte, Ich werde Ihnen Ihr Zimmer zeigen. – Да, добре. Ето вашият ключ, Моля, последвайте ме, за да ви покажа вашата стая.
 Gast: Vielen Dank! – Много благодаря.
Angestellte: Sie haben Luxus-Apartamente gebucht. So Sie sind im zehnten Stock. – Вие сте запазили апартамент-лукс. Така, че вие сте на 10 етаж.
 Gast: Sagen Sie mir bitte, was habe ich in meinen Apartamenten? – Кажете ми, моля, какво има в моя апартамент?
Angestellte:  Ja, schön. Hier gibt es drei Zimmer: Schlafzimmer, Wohnzimmer, Esszimmer. Badezimmer ist von Toilette getrennt. Es gibt auch einen Balkon mit schöner Ansicht aufs Meer. – Да, разбира се. Там има три стаи: спалня, всекидневна, трапезария. Банята е отделно от тоалетната. Има също балкон с прекрасен изглед към морето.
Gast: Kann ich aus dem Zimmer anrufen? – Мога ли да се обаждам от стаята?
Angestellte: Natürlich, es gibt ein Telefon und Wi-Fi. – Естествено, има телефон и Wi-Fi.
Gast: Vielen Dank für Ihre Hilfe! – Много благодаря за вашата помощ!
Angestellte: Ich wünsche Ihnen eine angenehme Freizeit. – Надявам се почивката да ви хареса.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Konjunktiv II - полезни съвети

В тази статия няма да има обяснение какво е konjunktiv ii , защото вече съм писала за това и преди. Можете да намерите този материал на ст...