сряда, 18 ноември 2015 г.

Изрази с niemand

Niemand kann mit dieser Situation zurechtkommen.
Никой не може да се справи с тази ситуация.

Niemand hat eine Lösung für diese Frage (dieses Problem).
Никой няма решение на този въпрос (този проблем).

Niemand hat mir gesagt,dass nichts davon möglich wäre.
Никой не ми каза,че нищо от това не било възможно.

Niemand hat niemals diesen Namen gehört.
Никой не е чувал никога това име.

Niemand hat was gesehen oder gehört.
Никой не е видял или чул нещо.

Niemand von ihnen hat niemals mit mir gesprochen.
Никой от тях никога не е говорил с мен.

Niemand von uns hat Zeit, um zum Strand zu gehen.
Никой от нас няма време,за да отидем на плаж.

Niemand von euch hat niemals etwas mehr verdient, als ich.
Никой от вас не е спечелил никога,нещо повече от мен.

Niemand hat je verstanden, was mit ihnen passiert haben.
Никой никога не е разбралкакво се е случило с тях.

Niemand hat dich zu sehen, dass du kommst.
Никой няма да те видиче идваш.

Niemand hat mir gesagt, dass Sie da sind.
Никой не ми казаче сте там.

Niemand hat mir gesagt, dass ich vollzeit arbeiten muss.
Никой не ми казаче трябва да работят на пълно работно време.

Niemand hat den Mut mir die Wahrheit zu sagen.
Никой няма смелостта да ми каже истината.

Niemand hat nichts von seinem Essen gegessen.
Никой не е ял нищо от храната си.

Niemand erwartet mich, dass ich jetzt zurückgehen kann.
Никой не ме очакваче мога да се върна сега.

Niemand hat ihm niemals gesehen, nur du und ich.
Никой никога не е го е виждалсамо ти и аз.

Niemand hat das Recht, mich zu beschränken.
Никой няма право да ме ограничава.

Niemand hat das Recht mir zu sagen, wozu ich kämpfen soll.
Никой няма право да ми кажеза какво трябва да се боря.

Niemand hat das Recht, jemand anderem seinen Willen aufzuzwingen.
Никой няма право да налага волята си на някой друг.

Niemand hat das Recht in meinem Leben zu eingreifen.
Никой няма право да се намесва в живота ми.

Niemand kann uns für nichts verhindern.
Никой не може да ни пречи за нищо.

Niemand erwartet mich, also kann ich jetzt zurückgehen.
Никой не ме очакваследователно мога сега да се върна.

Niemand erwartet uns, also können wir jetzt zurückgehen.
Никой не ни очакваследователно можем сега да върнем.

Niemand erwartet sie, also kann sie jetzt zurückgehen.
Никой не я очакваследователно тя може сега да се върне.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Konjunktiv II - полезни съвети

В тази статия няма да има обяснение какво е konjunktiv ii , защото вече съм писала за това и преди. Можете да намерите този материал на ст...